tirsdag 3. mars 2009

UKA09 og kua

lenge siden sist jeg har skrevet her nå, mest av alt grunnet student UKA09, som tok all tida mi. UKA09 har vært veldig spennende og slitsom (og egentlig veldig nydelig etter onsdag ca kl:0400), møtt mye folk og artister og generellt blitt altfor full når jeg først har hatt muligheten, ikke at det er negativt.

maten har vært det som har vært i nærheten når jeg har vært sulten for min egen del, men vi rakk og lage betasuppe med ekstra grønnsaker, og stroganoff. med andre ord en relativt kjedelig mat uke.

jeg har nå nesten klart å etablere kua mi på Biblioteket, og skriver det også ned her for senere referanser og videre etableringspotensiale. ei ku er fire shotter som helst skal konsumeres i løpet av 30 sekunder, noe som ikke anbefales når en skal ha en lang trivelig kveld på byen, men som derimot funker veldig fint om en har en time til stengetid, eller en kjeder seg umåtelig en kveld.
den kua jeg finner best er i denne rekkefølgen: 1x jeger shot, 1x tequila shot, 1x bailey's shot og 1x jeger shot.
jeg tar ingen ansvar for dagen derpå, eller kleinheten som kan påfølge.

ellers kan det meldes om at omgangssyke eller overarbeidet-og-vente-på-taxi-ute-etter-fylla-syke ikke er jævlig kult, og at kjedelige bloggposter om ingenting kan virke søvndyssende, og i få tilfeller ha bivirkninger som inkluderer men ikke er begrenset til: laksering, agoraphobi, agnariophorbauselse og ganske syke snorkelyder.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Vil du høre et morsomt ord?
    "hexakosioihexekontahexaphobia"
    Hahaha, var ikke det et morsomt ord?

    SvarSlett
  2. Eg kan enn sang me det ordet i!

    SvarSlett