onsdag 11. mars 2009

fatal error s1(alt-for-stort-tall)3: spotify bør ikke brukes til å spille så heslige sanger(!)

Hør! godtfolk, for jeg er her for å advare dere. det finnes en stor styggedom, en styggedom så ekkel og ufårståelig at ingen må få tak i dens grusomhet!

da har jeg advart dere. jeg har startet med spotify, en jævlig genial tjeneste som jeg anbefaler alle og skaffe seg invite til å bruke gratis med reklame, eller betale de 99 kronene i måneden for tilgang til enormt mye musik. 99 kroner er ikke mye penger i det tilfellet, din fattige man\kvinne.

for å hoppe til noe veldig relatert, hvorfor finnes det ikke et ord som betyr både man og kvinne samtidig? dette må vi gjøre noe med, jeg oppfordrer herved vår enorme leserskare å stemme over mine to forslag eller komme med forslag selv, mine to er: mannine, eller kvinnane.

jeg må også benytte anledningen til å beklage mangler ved min forrige post. det gjelder kua. Skaperen (legg merke til at det er stor S(!)) av ku ble ikke nevnt, og det fortjener han.
det er nemlig vår alles kjære pøbbsjef og adm.dir av Tofte Management.

som en avslutning til dagens uhyre spennende innlegg, skal jeg prøve å avbryte midt i en setning, slik at alle kan prøve å bestemme seg for hva som er lurt selv, uten at jeg trenger å virke prekende ovenfor noen.

obligatoriske oppgaver bør påbegynnes ........

1 kommentar:

  1. Det kom en gang et forslag om at ordet "hen", skulle innføres i Norge. Dette er en kombinasjon av ordene "hun" og "han", og skulle brukes i sammenhenger der kjønnet ikke var av betydning. Men det ble så lite brukt at det ikke ble offisielt innført i det norske språk.

    Jeg stemmer forøvrig for mannine. :)

    SvarSlett