fredag 20. februar 2009

Pubbpreik

Siden det ikke har skjedd noen ting her på over en uke tenkte jeg at jeg snart burde skrive noe mer. Selv om jeg ikke har så mye interessant å fortelle. :P På onsdag hadde jeg min første dag (eller skal jeg kanskje si kveld?) som bartender på pubben. Det var en artig opplevelse, spesielt siden det i tillegg til å være en vanlig onsdag, også var Studdent Iddol auditions. Det begynte med at det bare var tre-fire stykker som var påmeldt, men ettersom kvelden gikk og folk ble fullere var det mange som endte opp med å synge; blandt annet Amela som skulle rappe en Eminem-sang men glemte teksten, og Espen som bare hadde et badehåndkle rundt livet. ;) Ellers var det veldig gøy å være bartender, selv om jeg nå misliker militærguttene enda mer, og mener de er en rase mennesker som bør utryddes. Hvertfall de som er fulle!

Jeg kan jo forresten også fortelle at jeg gikk på do to ganger i løpet av kvelden/natten, og begge gangene jeg åpnet døren til doen var det noen der inne. Første gangen var det Camilla, som ble veldig sjokkert og hylte mye. Jeg har en følelse av at hun ble fryktelig flau. Den andre gangen var det en EKSTREMT full militærgutt som bare flirte av hele greien, og trodde ikke på meg da jeg sa at han var gått på jentedoen. :P

1 kommentar:

  1. ingen liker fulle militærgutter da... En gang fikk jeg tips fordi militærduden hadde stått å skravla i tre kvarter ute i gangen... Jeg holdt på å klikke, så da slang han fire kroner på bordet og stakk.. :P

    SvarSlett