tirsdag 3. februar 2009

tester kaker kaffe og gjester

Statistikk er - kanskje ikke gøy i seg selv, men det blir desto gøyere med kaker og kaffi, spesielt når disse er gratis.
det kan til og med hende at det ender med hyggelige sosiale møter med folk som tror de skal våkne dagen etter birkebeineren og etterkommende gele.
kaffi var veldig godt, jeg har nemlig fått besøk i min lune hule i dag:
ikke-fullt-så-dundrende-hodepine, og tippende-søvnig-hode. hode pinen er lett og overse, kaffi'n er god for min andre gjest.
kaffi får vi som "lønn" for å si hva vi mener om skolen vår på fronter, kanskje ikke en lønning som drar inn til hybel regninga, but but, its not only only som dem sier over sjøen.

2 kommentarer:

  1. Dette e kanskje ein av di mest mystiske bloggande eg har lest. Eg forsto ingenting eg. Men det va kanskje meiningå?

    SvarSlett
  2. joda, jeg skriver bare om to ting, uten å forklare helt den ene.

    SvarSlett